loading...
دانلود بازی،رمز بازی،معرفی بازی،کد قرار دادن بازی در بلاگ
reza بازدید : 20 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Great Little War Game بازی استراتژیک سربازان کوچک Great Little War Game

یکی از بازی  های جدید و فوق العاده مهیجی که در طی چند ماه اخیر برای سیستم عامل های i-OS و Android عرضه شد بازی جذاب و سرگرم کننده ی Great Little War Game یا همان سربازان کوچک بوده که با استقبال کم نظیری از سمت کاربران بازی های مجازی روبرو شد. این شاهکار سبکی استراتژیک و نسبتا اکشن داشته ولی تفاوتی با با آثار هم سبک خود داشته و این تفاوت , طنر آمیز بودن آن می باشد. گیم پلی این بازی در نوع خود بی نظیر بوده و به حالتی خاص توسط کمپانی Rubicon طراحی شده است. وظیفه اصلی گیمر در بازی سربازان کوچک ساخت و هدایت لشگری عظیم از سربازان کوچک و با مزه برای دفاع از سرزمینتان و هم چنین حمله به مناطق نزدیک و تصاحب این مناطق می باشد.

از جمله ویژگی های منحصر بفرد بازی Great Little War Game می توان به سه بعدی بودن آن , گرافیک فوق العاده زیبا , حجم کم و صداگذاری های بسیار خوبی که در طی مراحل بازی حس می شود , اشاره نمود. هم چنین حرکات , نحوه ی راه رفتن و نوع حمله ی سربازان نیز با حالتی طنر مانند ساخته شده و از بازی های کسل کننده استراتژیکی محسوب نمی شود ! مراحل این بازی علاوه بر اینکه پر تعداد هستند , در محیط های بسیار متنوعی قرار داشته و از جمله ی این محیط ها سرزمین های یخی  کوهستانی , دشت ها و… می باشند. آیتم ها و سلاح های پیشرفته بسیار با جلو روی در مراحل به اختیار خواهید گرفت که با استفاده از آن ها می توانید دشمنان زیادی را از میان بردارید و قلمرو حکومتی خود را گسترش دهید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

reza بازدید : 13 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Airport Mania   First Fligh تجربه مدیریت فرودگاه در بازی Airport Mania   First Flight

چمدان ‌های ‌تان را برای سفر در آسمان ‌ها ببندید! در بازی Airport Mania – First Flight شما می‌ توانید از طریق 8 فرودگاه مختلف و با استفاده از هواپیماهای متنوع به مسافرت بروید. بعضی از پروازها بارهای گران ‌قیمتی را حمل می‌کنند که باید با سرعت انجام شوند و بعضی دیگر نیازمند سفر به تعمیرگاه هستند. اما با برنامه ‌ریزی مناسب می‌توانید خودتان را سر وقت به مقصد برسانید. این بازی مفرح با قهرمانان منحصر به فرد خود لبخند را بر لبان شما خواهد آورد و پروازیست که نباید آن را از دست داد!

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

reza بازدید : 9 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

kung fu rabbit بازی بسیار جذاب کونگ فو خرگوش Kung Fu Rabbit

 کونگ فو خرگوش یا همان Kung Fu Rabbit بازی دو بعدی و جدیدی بوده که در آن به معبد و مکان تعلیم خرگوش ها هجوم می آورند و تمامی دوستانتان را به اسارت می گیرند. به طور شانسی شیاطین فقط شما را در مدرسه رها کرده و با خود نبرده اند. این کار برایشان گران تمام خواهد شد ! زیرا به این خرگوش کمک می کنید تا با زبل با زیرکی هر چه تمام تر تمامی بخش های سرزمین خود را وجب به وجب برای یافتن دوستانش جستجو کنید. در حین انجام این کار قادرید از روی سقف های خانه ها و ساختمان های بلند قامت پرش کنید و از روی برخی دیوار ها بالا بروید. میبایست تمامی سرعت و دقعت عمل خود را به کار گیرید تا هیچ آسیبی به خرگوش های دهده تان نرسد.

این بازی چندی پیش مخصوص گوشی های موبایل عرضه شده بود که با توجه به استقبال خوب بازی خوران , نسخه ای بهبود یافته و جذاب تر از آن برای کامیوتر منتشر شد. محیط بازی کاملا شاد و به طور فانتزی طراحی شده و با تجربه Kung Fu Rabbit در یک دنیای خیالی با موجودات عجیب قدم خواهید گذاشت. خرگوش داستان ما به نظر ساده و بدرد نخور به نظر می رسد ولی از مهارت های رزمی و کونگ فو ی ویژه ای برخوردار می باشد که از این خصوصیات خود استفاده می کند تا هدف خود را عملی سازد. این بازی دارای گرافیک و حجمی بسیار مناسب همراه با موسیقی های متن بسیار دل انگیز بوده که این بازی را در نوع خود کم نظیر جلوه می دهد. امیدوارم با دریافت آن لذت برده و تجربه ای جدید از شاهکار های دو بعدی داشته باشید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

reza بازدید : 33 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

pro beach soccer بازی بسیار جذاب و کم حجم فوتبال ساحلی Pro Beach Soccer

فوتبال ساحلی یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین ورزش ها در کشور های ساحلی از جمله کشور خودمان بوده که با وجود ساده بودن آن , بسیار جذابیت دارد. بر همین اساس نیز چندین بازی از زمان کنسول های اولیه مانند میکرو و سگا تا کنون ساخته شده است. Pro Beach Soccer نام یکی از مهیج ترین در عین حال کم حجم ترین آن ها بوده و با دارا بودن ویژگی های اصلی این ورزش کهن بسیار سرگرم کننده است. این بازی که ساخته ی شرکت Pam Development بوده , با گرافیکی متناسب با حجمش دارای چندین ساحل با آب و هوای مختلف بوده و از تیم های متنوعی بهره مند است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

reza بازدید : 45 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

need for speed hot pursuit 2 بازی پر طرفدار و جذاب جنون سرعت Need For Speed Hot Pursuit 2

مجموعه بازی های Need For Speed یا به اختصار NFS یکی از شاهکار های شرکت Electronic Arts بوده که از چندین سال پیش در میان بازی های ورزشی و مخصوصا ماشین سواری ( Racing ) حرف اول را می زند. نسخه Hot Pursuit 2 که چندین سال پیش ساخته شده با حجم بسیار مناسب و گرافیک بالایی که دارد یکی از بهترین نسخ این مجموعه ی پر طرفدار محسوب می شود.

Need For Speed Hot Pursuit 2 شامل ده ها مرحله ی پر از هیجان و متنوع داشته که هر یک از آن ها جذابیت خاص خود را دارند. از جمله ویژگی های این بازی می توان به خرید و فروش انواع ماشین های مدل بالا و پر سرعت , انتخاب نقشه ها و سبک های مختلف برای مسابقه , تعویض زاویه دوربین هنگام رانندگی و… اشاره کرد. لازیم به ذکر است این بازی قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله 7 می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

reza بازدید : 36 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

iBomber Defense Pacific بازی استراتژیک دفاع بمبی iBomber Defense Pacific

iBomber Defense Pacific نام بازی جدید و هیجان انگیزی بوده که به تازگی در سبک Tower Defence یا همان دفاع و هم چنین استراتژیک برای سیستم عامل های موبایل منتشر شده است.  در این بازی اکشن به نابود سازی دشمنان و هدف های تعیین شده در هر یک از مراحل خواهید پرداخت. با پیشروی در مراحل این بازی قابلیت دفاعی دشمنان بالا خواهد رفت و هم چنین کنار آن سلاح های جنگی شما نیز پیشرفته تر خواهند شد. برای نابود سازی از سه راه زمینی , هوایی و دریایی استفاده می کنید که نمی توانید به راحتی از این راه ها عبور کنید. زیر دشمن تمامی این راه ها را بررسی کرده و عوامل جلوگیری از حمله ی ناگهانی را فراهم کرده است.

این بازی ابتدا برای سیستم عامل Android عرضه شد و پس از این که در میان بهترین ها قرار گرفت برای کامپیوتر نیز طراحی گردید. پس از نابود کردن موفقیت آمیز هر یک از اهداف , جایزه ی نقدی نیز دریافت می کنید که با استفاده از آن ها می توانید تجهیزات جدید تر و مدرن تری را خریداری کنید. در هر مرحله , چندین ماموریت مهم بر عهده ی شما گذارده می شود که به طور کامل با یکدیگر ارتباط دارند. علاوه بر کسب جایزه ی نقدی , امکان ثبت امتیاز و رکورد نیز وجود داشته که این امر موجب افزایش جذابیت بازی دفاع بمبی می شود. حجم و گرافیک بازی نیز بسیار متناسب بوده و زاویه ی دید کاملا از بالا و به طور استراتژیک می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 3,361